Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

péntek

2010.02.05. 22:06 - hwg

visszamentünk a biolabor-ba, hogy eljáccuk a kuponunkat, mindketten végigtoltunk egy kezelést, ami most valami hepi cucc volt. jó sokáig tartott, Mamma közben Zalánnal sétáltam, amikor meg én vótam, Zalán részben az ölemben ült. Meglássuk, mi lesz belőle hosszabb távon, egyelőre csak jól elfáradtunk. :)

Szerencsére délelőtt még belefért a Mátrix fele hd-ben, ami nagyon, nagyon jólesett. Délután, amikor mentünk együtt Csengéért (ez is kívánsága volt régóta), akkor a három csirke volt már csak: Mesi, Angéla, Csenge. Fényképezkedés volt az állatokkal. Nagyon vicces volt.

Miközben öltöztünk, Angéla anyukája is jött, és meghívott minket hozzájuk. Gondoltuk, ne állítsunk be négyen, így én hazatoltam Zalánt, és közben Mammával zsiványkodtak Angéláéknál, egész sokáig.

Ami fura volt a napban, h Ica néni mondta, h Csenge szinte mindent megevett: reggelit, ebédet, uzsonnát. Hö. Hazamentünk, és annyit vacsorázott Csenge, mint még soha. Utána még megveett egy fél meggyes pitét, és folyamatosan evett. Később leállítottam, mert féltem, h a végén még rosszul lesz. Nem igazán értjük, miért evett ennyit, de meglássuk, mi lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr981733325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása