Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

lavór az éjjeliszekrényen

2011.03.20. 23:49 - hwg

miután a hosszú hétvége véget ért (mivel Csenge beteg volt, ezért velem aludt, esti meló off), mentem volna melózni, de Zalán miatt otthonról toltam. Főleg, hogy Csengét is pihentettük egy napig, habár mehetett volna, inkább még ne, igazolás, ilyesmi.

Persze csütörtök hajnalban Mamma lett rosszul, végighányta az egész napot délutánig, persze Csengét elvittem reggel oviba. Délután Zalán elkezdett újra fosni, és szombat estig tolta. Aztán csütörtök 3 körül én is bedotam a türcsit, gyorsan okádtam egy nagyot, ekkor délután volt egy kis holtpontunk, amikor nem tudtuk, melyikünk van rosszabbul, Zalán meg ugye kóválygott szegénykém: ha evett valamit, azonnal fosott is. Mi meg hát, na. Este 7ig én kipihentem magam, Csengét akkor hozták vissza Alízék, de az este is kemény volt nagyon, borzalmas rágondolni is, hiszen Csengén kívül bárki bármikor rosszul lehetett.

Másnapra megittam egy liter vizet, így jobban voltam, elkezdtünk főtt krumplit zabálni. Csenge ovi off, így otthon kóvályogtunk. Az idő vérgázosan rossz, ki se mozdultunk, én mentem tekkóba esetleg. Zalán napról napra egyre rosszabbul néz ki, fogy, és kókad, mindent kifos, dupla pelusból is folyik. Szombaton hívtam körzetit, adott tippeket, Zalán akkor is fosott. Vasárnap reggel elvittem ügyeletre, megint kaptunk kórházbelépőt, de mivel ezzel csak az volt a célunk,hogy magunkra ijesszünk, Zalánnak nem adtunk enni semmit, csak itattuk keményen. És bevált: 1 napig volt ez, és jobban is lett, nem is fosott.

Szóval a család leadott 5-10 kilót, én lemaradtam a melóban keményen, és a hosszú hétvége aktív cucca után ebben az 5 napban semmit nem tettünk. Nem is voltunk képesek rá, de télleg csak meséket néztünk, főleg Toy Story trilógiát (720p-s, gyönyörű). És még pihenésnek sem nevezném ezt, hiszen Zalánért nagyon aggódtunk. Csenge és én nagyon fainul leküzdöttük a vírust, Mammáék mexenvedték. Sajnos ezt megelőzni nem tudtuk. De tanultunk ezt-azt. Illetve rengeteget aludtunk. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr942769647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása