Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

Újabb fogacska

2006.07.18. 00:02 - hwg

Csengének megjelent az egyik elsőfelső foga!!! Dagadt az ínye, és valszeg emiatt kicsit feszült. Persze sokat dob rajta az is, hogy a tápszert egy hétig nem etteitta, így a folyadékhiány is jelentkezett az anyagcseréjében. emiatt egész héten nagyon ragaszkodott az anyjához, szinte folyamatos jelenlét kellett neki, elég nyűgös, illetve hamar elveszti a türelmét. Nagyon bújik a mamához, ugyanakkor rendkívül édesek. Persze az alvása is jóval zaklatottabb.

Ja, és amióta kibújt az újabb fogacska, most már tudja csikorgatni is őket. minden nap van valami új mutatvány, na. :)
Volt olyan is szombaton, hogy Mamma fogta Csenge két kezét, és Csenge állva 3 lépést tett a puff felé. Csodamóka!

Valamelyik reggel pedig - amikor láttam, h Mamusnak elege lett - átmentem 6kor Csenge szobájába vigasztalni , de amikor átértem, pont abbahagyta a rövidke nyöszörgést. Gondoltam ledőlök mellé, és 9-ig durmoltunk, jól el is késtem a munkából. Viszont ilyen jót ritkánaludtam, mint abban a 3 órában, a kislányunk melletti ágyon, egymás szuszogását hallgatva.

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr15950332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása