Naptár

Élet Csengével a szállodában

2006.10.06. 21:53 - hwg

2006.10.02 - Hétfő

Délelőtt a tengernél kezdtünk, ahol Csenge a lábával rajzolt a homokba, és teccett neki a kis víz, ami elérte. Az ebédet is lent töltöttük el a snack bar-ban. Ezután mentünk csúszdázni, egész jó kis csúszda volt. Aztán Csenge a vízitaxijában kavirnyált Mamussal meg a Főnökkel a medencében, és nagyon élvezte, annyit hajolgatott meg csapkodott, hogy a csónakban állt a víz, és ő is csurom vizes lett.
Ezt követően lementünk a tengerhez, ahol Mamus fürdött Csengével, és eléggé bemerészkedtek, olyannyira, hogy volt olyan hullám, amely Csengét nyakig ellepte. Csenge ezt is élvezte, főleg, amikor az anyja csak a két kezét fogta, és a lába a vízbe lógott, persze hullám esetén simán nyakig. Egyszóval vicces dolog ez, nagyon jó volt a víz is, a hullámok is. Meg is vitattuk, hogy Csenge szeretni fogja a tengert. Kicsit némelyik hullámtól félt, de némelyiktől mi is megijedünk.
Amikor kijöttünk, Csenge ivás közben vadul lepisilte Mamust, és rettenetesen jót röhögtünk. Emiatt Csenge megkapta Anya pólóját, amiben tünemény volt (lásd képek). Később, amikor felmentünk, a szőnyeget is megtisztelte a kis zsiván. De legalább rendesen iszik a csöpp, ez a klíma végre rászoktatja az ivásra. Miután ökörködtünk az erkélyen, együtt aludtunk el, én felriadtam hamarabb, a csajok itt szuszognak mögöttem. Most vacsora, aztán megnézzük az esti műsort, holnap pedig a fiúknak dzsipszafari, a lányok meg mennek Alanyába kolbászolni.

cs1.jpg | cs11.jpg | cs2.jpg | cs3.jpg | cs4.jpg

-------------------------
2006.10.03 - Kedd
Kedd reggel a 3 fiú elment dzsipszafarira: jöttek értünk, irány Alanya, ahol eligazítás után 5 Land Rover-rel vágtunk neki a kalandnak, profi sofőrökkel. Végül mi átkerültünk az angolul (is) beszélő sofőrhöz, mint utólag kiderült, nagy szerencsénk volt, mert ő vót a legprofibb, 52 évesen is minden nap szafarit nyomat egész évben.
Először felmentünk egy völgygáthoz, aztán onnan le, aztán fel és át, le, majd fel. Mindezt patakon át, murvás szerpentineken, sárgödrökön és horrorlejtőkön-emelkedőkön keresztül. Főleg, miután a sofőrök locsolgatása után a mieink nyakonöntötték a mi sofőrünket, az bepipilt, és úgy ment, hogy a sáros víz az első ülések alatt ömlött be. Közben beugrottunk egy minifaluba (9 fő), meg egy kis falusi mecsetbe (nem volt minaretje), ebédeltünk a patakon lebegő étteremben (ahol az angolok a hídról ugráltak a patakba). Aztán meg bementünk Alanyába, a vár tövéhez, és megnéztük azt a csodálatos kilátást a félsziget mindkét oldaláról. Egyszóval piszkos jól éreztük magunkat.

p1010868.JPG | p1010876.JPG | p1010949.JPG | p1010988.JPG

Eközben Csenge nagyon megszerette a tengert, a csajok is fürödtek vele, és ha megyünk a tenger felé, és Csenge meghallja a hullámokat, egyből integet a tengernek vadul. A delfines CD mellé össze kell állítanom egy tengerzúgásosat is. Ráadásul a török zenét is szereti, abból is a pörgősebb dudás zenéket, nagyon jókat táncikált a török sátorban itt a szállodában, a puffokon. Egyszóval csodamóka minden, kicsit már fáradunk, szerdán meglátogatjuk a közeli félszigetet, az utolsó estét pedig Alanyában fogjuk eltölteni.
Ezt itt az erkélyen írtam, nagyon jó így hűs szellőben a tenger zúgását hallva gépezni.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.