Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

nem

2010.08.11. 11:48 - hwg

mégsem lett ottalvós, mert habár Fédra elaludt, Csenge nem nyugodott le. Ezért vacsi után még kétszer kért enni, de ezek valszeg alváskésleltető mozzanatok voltak részéről, így haza kellett hozni a pikkost. Ez van, este felpörög. És ugye mi nyugalommal szoktuk kezelni, tehát csend, gyerekek szétválaszt. Ő is olyan, mint én: ha mozgást vagy életjelet lát, nem tud elaludni. :) Majd próbálkozunk még.

Viszont tegnap Zalánt próbaképpen áttettük a gyerekszobába, közös meseolvasás, miközben Zalán persze próbálta megszerezni a könyvet, és hangosabb is akart lenni. Este aztán először Zalán elaludt, utána Csenge is bement, de sajna Mamma elaludt ott, és én is elbóbiskoltam (újra) a helyemen, így ottragadt. De eltekintve attól, h Mamma elszokott Csengétől (takaró teljes kisajátítása, cuppogás hajnalban), teljesen jó volt. Leszámítva azt, h a bébiőrt bekapcsolva felejtettem a hálóban, így elég furcsa dolgokat álmodtam hozzá a hirtelen és borzalmas recsegésekhez. :)

Örülök, h Mamma forszolta a próbálkozást, mert tegnap én passzoltam mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr372214323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása