Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

szakadás

2010.02.09. 14:05 - hwg

a rontás nem akarja, h jáccak. a múlt meccsen folyt kipontozás után most 2 perc után ugrabugrám közben ráestem valakinek a lábára, mamitől a bokám jól megreccsent, és vélhetően részleges szalagszakadásom lett. Mindenesetre nem tört el a bokám.

Persze meccsen nem tűnt vészesnek, negyedneként még 2-3 percet hozzátettem pozitívan a csapat mérlegéhez. Miután hazamentem, persze nem pihenő volt, hanem a csajok valahogy lezúzták a nappaliban a karnist a fotellal együttműködve. Úgyhogy azt szereltem egy óráig nyomorékan.

A dokinál az egy hét gipsz helyett a 4 hét bokamerevítőt választottam. A merevítő (aercas) sztorija is érdekes: elmentem az sztk-ba a gyógy segédeszköz bótba (mivel az árpád útiban nem volt), ott 10 rugó volt. Mondta, h erre már nincs támogatás, az rb40-et kell felírni. Vissza a dokihoz a visegrádiba, ahol meg a váltó doki helyben hozott egyet, 3 rugóért. Sales-doki, na. Ő a gyártóval van kapcsolatban, és tudja, milyen kódnévvel kell felírni ugyanazt a terméket, hogy legyen rá tb támogatás.

Elrettentésül íme a bokám képe. Dúrva.

Származási hely: igazi tél

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr721757210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása