Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

jó hétkezdet

2009.09.15. 23:58 - hwg

Nagyika nélküli hét első fele kiváló lett, Csengének kifejezetten jó az ovi. Első nap persze nem tudtam érte menni az oviba(ahogy Csenge mondta este, "leteszem a bicajt, mingyá mítingre kell mennem"), így Mammáéknak kellett. és este 10kor kerültünk ágyba, de kedden már kicsit jobbak voltunk. A délutáni futóbicaj edzésen arra vettük az irányt az egyik kör során, ahol udvarol a srác, aki eleinte az én cangámon tette ezt. Ott beszélgetett az egyik házban lakóval, gondolom az apja a csajnak. Nemtom. mindenesetre Csenge látványosan lefékezett lábbal mellettük, vadul a srácra mutatott, és "Hé, nem ő lopta el a biciklinket?" fennhangon kérdéssel hozott zavarba mindannyiunkat az uccában. nagyon durva volt, azt válaszoltam -mentendő a helyzetet -, hogy nem ő lopta el, csak hozzá került. és jeleztem Csengének, h menjünk tovább. :)

Kedd reggel az ovi is nagyon vicces volt, jókat röhögtem. Amanda elmesélte, h látott minket Csengével bicajozni, aztán Flóri idétlenkedett a folyosón, mondtam, h előre nézzen, mert így elesik (ugye vigyorgott rám, közben ment a másik irányba). Több se kellett, vicces műesés, amit aztán mindenki utánzott, akinek pöcse volt (kivéve engem), így közbenjárásomra 5-6 kiscsávó fetrengett a folyosón, kézmosás helyett. Léptem is gyorsan. :) Délután Nóriékkal jött Csenge el az oviból, és Mesivel igen jót jáccottak a kertben meg nálunk. Még jó, h van 2 canga, no meg Pistabá csinálja a harmadikat. :)

Ma már egész nap Csenge szülinapjára készülünk, könyvvétel, torta. Meg ugye az oviba is visszük reggel a nasit, ott is szok lenni parti. Csenge nagyon várja már azt is. Lehet, h este a pizzázó-fagyizóba is elnézünk. Remélem, nem motoros est lesz. :) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hwgcske.blog.hu/api/trackback/id/tr231385279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása