Naptár

29 30 31

Rodosz - első két nap - ejtőzés

2008.09.19. 20:08 - hwg

Mivel tisztességesen reggel volt az indulás, meg a transzfer se volt rövid, így pont lemaradtunk a fél4ig tartó ebédről. Ezt követően kaját kerestünk, mert szerencsére az ólinkluzív azt jelenti, hogy valamit mindig lehet enni. A mászkálással meg a kajakereséssel, kajálással el is ment az első nap.
Aztán az este a vacsora után minidisco. Ezt követően minden este itt voltunk, Csengének buli kellett minden este. Csakhogy az első este igencsak zúzos véget ért, mert Nagyika illuminált állapotban a minidisco utáni Celine Dion show során is felbátorította a színpadra Csengét. Igazából mi is alig mertünk odamenni Csengét lehozni a színpadról, mert nem nagyon akart lejönni. Mindenesetre fel volt adva a lecke a fotósnak is, hiszen Csenge - mindenki megdöbbenésére - konkrétan a főénekesnő szoknyája előtt táncolgatott.

Második nap a másnapra lefoglalt autó tudatában jól kipihentük magunkat. Állt ez abból, hogy egész nap lent lógtunk a csodálatos időben, és zabáltunk. No meg vicces volt lent aludni a medence mellett a tuják árnyékában. Készültünk a másnap kezdődő, 3 napos aktív utazásra.

| |

A szállás egyébként minőségre 3* se volt, egy 20 éves, egykoron minőségire megcsinált kollégium színvonalát hozta, egészen a liftekig. Lent már tuti volt a hely, a kaja, a kiszolgálás. Alapos napi takarítással karbantartható lenne a fenti rész, de hát, na, ide se jövünk többet. Ne feledjük az idegenvezető ölelgetését, meg a vacsorához való viszatalálást sem.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.