Naptár

29 30 31

Török nyaralás - első napok

2007.09.20. 20:54 - hwg

Kemény volt az indulás. A Főnökék Kecsóról már 7re kiértek a reptérre, pedig a gép 11kor indult, szóval kegyetlen sokat vártak. Mi Zs felvétele után kb. negyed 10re értünk ki, de elég lett volna 10re simán. A reptéren 1 kávézó volt nyitva, semmi más, sutyiban elszívtunk 1 cigit, ennyi. Csengét meg barátkozni hívták a 6 éves Adriánhoz, aminek az lett a vége, hogy csokis lett Csenge pulcsija, meg Csenge vadul leütött egy csészét az asztalról, ami ripityára tört.
Kint a gép mellett rettenetesen fújt a szél, még jó, hogy eljöttünk Pestről.  A repülőutat végig jól bírta Csenge annak ellenére, hogy szinte végig ülni kellett, valamiféle turbulenciára hivatkozva, ami persze nem volt. Megérkezve vettünk pár karton cigit, oszt másfél órás buszozás jött, amit végigkómáztunk, Csenge az utolsó felét aludta végig, onnan már végig. Kb. fél 5re értünk a szállodába, szóval katasztrofális ez az éjjeli indulás, gyerekkel nem ajánlom senkinek, de egyébként sem, mert az első napot végigzombiztuk, lemaradtunk a reggliről, a szieszta is nyálcsorgatós 2,5 órás alvás volt, szóval gagyi.
A szállodában standard szoba nem lévén, duplex-et kaptunk, ami gyakorlatilag 4 fős szoba, tetőtérben is van egy háló. És mindezt persze ingyen. Szóval helyünk volt, lépcsőnk is (Csengének ez sokat számít).
Viszont már hajnalban is szembesültünk azzal, hogy az erkélyes szobában igen nehéz aludni, mert a tenger és a szálloda közt ott van az autópálya. Így én végig fent aludtam, Csenge a 2. estétől. Mamma meg mikor hogy túrta le Csenge. :) Krisztóék jártak jól, mert hátrafelé, a hegyek és egy folyó felé néz a szobájuk. Ők tisztességesen tudnak aludni.

Az első 2 napot végignyomtuk a szállodában, Csengének a kismedence nagyon bejön, amikor csak lehet, ott lógunk. Étkezéseknél is egyfolytában mászkál, megnéz minden babát, simogatja őket, és csatlakozik az étkezőkben szokásos gyerekvonatozáshoz, amikor is körbe-körbe rohingálnak a gyerkök. Vacsiszomszédunk Liza, az orosz kislány nagyon jól elvan vele, egy órát röhögve eljátszanak, keringenek. A medence körül is sokat rohangál, mert rengeteg hív van a medence felett, és nagyon izgalmas. És hát nem láttam még Csengét ennyire gyerekbarátnak, de mindig egy másik gyermek mellett van; egy babakocsinál negyedórát is képes eltölteni simogatással, „beszélgetéssel”.

| | | | | | | |

A tengerpart valóban nagy, de ugye messze van (út alatti átjáró), illetve a szálloda partja igen mocskos, meg ratyik a polifoam-matracok is. Egyébként sem vagyunk maximálisan elégedettek, hiszen mi azért láttunk már 5csillagos szállodát, és ez több ponton sántít, de így sem panaszkodhatunk. Sok butasággal rontják el a szálloda funkcióit, de hát ilyenek ezek, nem mindenki gondolkodik: pl. az alsó szoba kisebb, mint a felső; kész labirintus az egész épület, többször eltévedtünk még a 2. napon is; 5 lift 600 szobára. A kaját felmzabálják a paraszt oroszok, gyakorlatilag a sütiket a kaja eleján el kell hordani az asztalra, hogy maradjon. Viszont van komoly fitness&spa objektum meg aquapark is, ezeket folyamatosan mérjük fel, ezek biztosan pozitív irányba mozdítják a csuszkát. Hozzáteszem, hogy azért 2 éves gyermekkel sem egyszerűbb a nyaralás, mint egy évessel, szóval azért egy gyermekmentes párhoz képest étkezésenként 1 órát csúszunk, tehát kvázi egy programot ki kell hagynunk naponta. :(

Főnökék ketten voltak törökfürdőben, és ez most megint olyan volt, mint az első évben, így lehet, hogy Mamussal is bevállalunk egyet. No meg holnap irány Alanya, megteszteljük ismét a dolmust, hiszen most már 20 percen belül van Alanya vele, nem kell taxi.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.