Naptár

Záróakkord

2006.10.07. 10:13 - hwg

2006.10.04 – Szerda

Mivel ez volt az utolsó napunk, sűrítettünk. Először elmentünk kirándulni a közeli félszigetre, amin volt némi erdős rész, meredek partokkal, illetve volt ott félbehagyott apartman a 30-40 méter magas félsziget végén, csodakilátással, de valszeg betiltották. Emellett tele volt a félsziget nagyon régi romokkal. Szépszép.

dscf2397.JPG | dscf2416.JPG | dscf2422.JPG

Ebéd utén pedig bementünk Alanyába taxival, és szétvásároltuk a maradék pénzünket. Mivel Mehmet késett, ezért először beültünk egy étterembe (paradicsomlé nem volt, ezért átmentek egy kisboltba, és hoztak nagyon finom csípős (!) Cappy paradicsomlevet). Aztán besétáltunk a partra, ahonnan megnézhettük a gyönyörű városképet: kikötő, bástya, illetve végig ki volt világítve a 380m magas félszigeten a 7 km hosszú várfal, illetve maga a vár is. A belváros felé pedig mindenféle színben pompázó diszkók, éttermek. Gyönyörű kis város ez az Alanya (180e lakos átlagban).
Aztán megjött Mehmet is a feleségével 2 órás késéssel, és mivel hullaéhesek voltunk, kajálni mentünk, ami néhányunk gyomrát kicsit megkavarta. De jót dumáltunk, és utána dolmus-sal mentünk haza a 38 km-re levő szállodánkba. Ez a török távolsági buszjárat, pici buszokkal, de tényleg kellemes, legközelebb nem taxizunk. És éjjel 2ig járnak.

dscf2440.JPG | dscf2438.JPG | dscf2473.JPG | dscf2479.JPG

Szóval mozgalmas nap volt, és kár, hogy Mehmet sokat késett, mert így kevesebbet lehettünk velük.

2006.10.04 – Csütörtök

Az utolsó nap, mint mindig, rohanás volt, mivel be kellett sűríteni még egy fürcsit a tengerben, és Csengét is megmártottuk a tengerben utoljára. Aztán pakolás, gyors ebéd, másfél óra buszozás, reptér, szűk két óra repülőút. Magyar idő szerint 1-kor indultunk, és kb. 9-re értünk haza.
Nagyon jó kis nyaralás volt, nem volt semmi baj, szerencsére Csengének sem volt baja sem a hasával, sem mással. Tapasztalatok:
- a legnehezebb talán a reggel volt mindig, hogy 10-ig megreggelizzünk Mamussal.
- nagyon sokat segített, hogy all inclusive volt minden. Legközelebb is ilyenbe jövünk, így a főzés, bevásárlás, tárolás, mosogatás, stb. hiánya rengeteg időt spórol a nőknek.
- A 3*+ is jó volt, ott a választék volt kisebb, a kaja jó volt. Olyan szempontból jobb volt a 3*, hogy a légkondi nem volt közpnoti, a szálloda kicsi volt, így a távolságok kisebbek voltak.
- fontos az, hogy közvetlen tengerparti volt mindkét szálloda.
- nagyon kell figyelni, hogy zajos-e a szállás. A kilátásnál ez fontosabb. Fontos a tengertől és a várostól való távolság.
- a repülőn folyamatos csámcsogás és nyelés kell a gyermeknek, tehát nasi, nasi, nasi.
- gyerekmedencével nem találkoztunk, nem is kerestük. akkor inkább a tenger, vagy pedig a nagymedencében csónakázni.
- a szűk etetőszék a legjobb, ha nem eléggé szűk, párna kell.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.